Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

κατασκευή βάπτισης νο 2

     Μία πολύ εύκολη,γρήγορη και όμορφη κατασκευή για το στολισμό των τραπεζιών της βάπτισης είναι η ιδέα που είχα για ένα ψευτο-γλαστράκι με λουλουδάκι (είπαμε το θέμα μου ήταν η άνοιξη) από τενεκεδάκι.Στην πραγματικότητα μάζεψα περίπου 50 τενεκεδάκια από γάλατα εβαπορέ( το πίνω πολύ αυτό το γάλα,μ'αρέσει!),τα μετέτρεψα σε γλαστράκια και τα σκόρπισα στο κέντρο των τραπεζιών.Αρχικά,ήθελα να είναι ατομικά για τον καθένα ώστε να τα πάρουν φεύγοντας,αλλά δεν πρόλαβα να μαζέψω πιο πολλά κι έτσι αποφάσισα να τα τοποθετήσω στο κέντρο και να πάρει όποιος θέλει μετά.Ο τρόπος απλός,πήρα ένα άδειο κουτάκι από γάλα εβαπορέ,με τη βοήθεια της πεθερούλας μου και με ένα καλο ανοιχτήρι το ανοίξαμε (αυτά έχουν μόνο ένα μικρό άνοιγμα και η αλήθεια είναι πως ήταν λίγο μανίκι η διαδικασία...),στη συνέχεια το έντυσα με χαρτί ροζ και πράσινο και στην πάνω και στην κάτω άκρη του κόλλησα κορδέλα ασορτί χρώματος.Το αποτέλεσμα ήταν αυτό:

   Ωραίος δεν έγινε ο τενεκές?Στη συνέχεια ο καλός μου αντρούλης μου έφερε από τη δουλειά του μια μεγάλη πλάκα από φελιζόλ παχους περίπου 2-3 εκατοστών την οποία η καλή μου πεθερούλα έκατσε και έκοψε (παιδεύτηκε είναι η αλήθεια και την υπερευχαριστώ) στρογγυλά κομμάτια διαμέτρου όσο το κουτάκι,ίσως λίγο λιγότερο ώστε να χωρέσουν μέσα τους.Για να κρυφτεί το φελιζόλ,που φαίνεται κάπως άσχημο και για να δώσω την αίσθηση της γλαστρούλας,πήρα από το jumbo ψεύτικο χόρτο που είχε,βγάζει κάθε χρόνο το Πάσχα,θυμάμαι πως είχα πάρει και πέρυσι το Πάσχα,όμως η ίδια δουλειά γίνεται και με πράσινο γκοφρέ χαρτί ψιλοκομμένο σε πολύ λεπτές λωριδίτσες.Το τοποθέτησα πάνω από το φελιζόλ και η βάση της γλαστρούλας ήταν έτοιμη.Έπειτα μπορούμε να φτιάξουμε λουλούδια από χαρτόνι,ακόμα κι από ύφασμα ή όποιο άλλο υλικό,να το βάλουμε σε ένα ξυλάκι από σουβλάκι και να το μπήξουμε μες στο φελιζόλ.Εγώ έβαλα το παρακάτω λουλούδι,που σε επόμενη ανάρτηση θα σας πω πως το έφτιαξα
    Οκ,φάνηκε και το μαρτυρικό,που μαντέψτε ποιος το έφτιαξε κι αυτό....το βρήκατε,εγώ!!
Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό και άρεσε σε όλους όσοι το είδαν








Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία από το πως ήταν στα τραπέζια,ομολογουμένως ήταν πολύ όμορφα,δεν το λέω εγώ,οι καλεσμένοι μου το είπαν!
Εδώ φαίνονται στο τραπέζι των ευχών μαζί με την κατασκευή της προηγούμενης ανάρτησης


Καλά κάπως χάνουν  εδώ,αλλά τέλος πάντων....

   Πάλι το θέμα μπορεί να εξελιχθεί σε ο,τιδήποτε,το χρώμα μπορεί να είναι οποιοδήποτε,να μην είναι κατ' ανάγκη γλαστράκι,απλώς κουτάκι,ενώ  στο ξυλάκι μπορεί να είναι οποιαδήποτε φιγούρα,από νεράιδα,μέχρι μελισσουλα,ψαράκι,αυτοκινητάκι,αεροπλανάκι,οτιδήποτε μπορεί κανείς να σκεφτεί και να προσαρμόσει.Τέλος,το κουτάκι μπορεί να γίνει μια πολύ πρακτική μολυβοθήκη και να μείνει στον καλεσμένο και σε μας βεβαίως βεβαίως για μπογιές,μαρκαδόρους,στυλό και τα συναφή.


   Σε επόμενη ανάρτηση θα σας περιγράψω πως έφτιαξα αυτό το πρωτότυπο λουλουδάκι που στόλισε τα τραπέζια της βάφτισης της κόρης μου.Σας χαιρετώ!

1 σχόλιο: