Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Βάση για cupcakes

     Σήμερα θα σας δείξω πως έφτιαξα μια μονή βάση για cupcakes (και για τούρτα ίσως αλλά δεν είμαι σίγουρη για το πόσο βάρος αντέχει...) από υλικά που είχα στο σπίτι και λίγο πολύ ο καθένας έχει.Πρόκειται για μια απλή κατασκευή,στην οποία για πρώτη φορά πειραματίστηκα και με την τεχνική της χαρτοπετσέτας και πήγε αρκετά καλά μπορώ να πω.

Η βάση είναι αυτή


...και τα υλικά που χρειάστηκα ήταν
  • μια στρογγυλή χαρτονένια βάση από τούρτα (που μου είχαν φέρει και κράτησα,αφού έφαγα την τούρτα πρώτα βεβαίως βεβαίως)
  • ένα τενεκεδάκι (το αγαπημένο μου υλικό!)
  • ένα μπολάκι πλαστικό από προφιτερόλ (που είχα αγοράσει/φάει/κρατήσει το μπολάκι του γιατί μ'άρεσε!)
  • χαρτί,κορδέλα,υγρή σιλικόνη,χαρτοπετσέτα και κόλλα για decoupage

Ξεκίνησα κολλώντας τη χαρτοπετσέτα με αυτό το φλοράλ σχεδιάκι πάνω στη βάση της τούρτας.Κανονικά θα έπρεπε να τη βάψω άσπρη πρώτα για να φανεί το σχέδιο καλύτερα,όμως εγώ την κόλλησα απευθείας πάνω στο χρυσό και έγινε ακόμα πιο όμορφη γιατί έχει και μικρές χρυσές λεπτομέρειες.Η βάση αρχικά ήταν έτσι


και αφού κόλλησα την χαρτοπετσέτα έγινε έτσι

(Εντάξει,δεν απέφυγα τις ζάρες,αλλά ήταν η πρώτη μου προσπάθεια και κόλλησα ολόκληρη τη χαρτοπετσέτα,νομίζω μια χαρά βγήκε.)
 Στη συνέχεια,πήρα το τενεκεδάκι μου,το έντυσα με χαρτί σιελ και αφού γύρισα ανάποδα το μπολάκι του προφιτερόλ τα κόλλησα μεταξύ τους,τοποθετώντας τη βάση του μπολ μέσα στο άνοιγμα του τενεκέ.Εφάρμοζε ακριβώς!Ομόρφυνα με μια κορδέλα που τυχαία βρέθηκε μες στο κουτί που φυλάω τις κορδέλες μου και ταίριαξε πολύ ωραία κι αυτή.Το αποτέλεσμα ήταν αυτό


Τέλος κόλλησα τη βάση της τούρτας πάνω στη βάση της βάσης (ω βάση!!!!) και η βάση μου ήταν έτοιμη!


Ωραίο έ?Τι λέτε?Τώρα μένει να φτιάξω και cupcakes για να τα τοποθετήσω επάνω,να τα φωτογραφήσω για να τα δείτε!

2 σχόλια:

  1. τι ομορφη ιδεα!!! κατι παρομοιο εχω κανει και εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ω μα ναι!το ειδα!πολυ ομορφο!θα φτιαξω κι εγω ενα με πιο πολλους οροφους,το εχω στο προγραμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή