Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Θέμα βάφτισης:Μικρός μάγειρας!

Επιτέλους έφτασε η ώρα που βάφτισα το γιοκάκι μου,το μικρό μου μωράκι-αντράκι,το Δημητράκη μου!Οπωσδήποτε ήθελα να έχει ένα θέμα πρωτότυπο και φυσικά να τα φτιάξω όλα μόνη μου...
Βρήκα θέμα τη μαγειρική,που είναι σχετικά ασυνήθιστο,ιδίως για αγοράκι!Δε θα σας δείξω μεμιάς  όλα όσα φτιάξαμε με την πεθερά μου,αλλά ένα ένα και θα ξεκινήσω με το μεγάλο hit της βάφτισης,που ήταν οι παιδικές  μπομπονιέρες.
Τι έκανα?Πήρα ένα γυάλινο βαζάκι μπαχαρικών (η τετράδα κοστίζει 1,99 ευρώ σε μεγάλο πολυκατάστημα) και κόλλησα στο καπάκι του ένα μικρό καπελάκι του σεφ (βρήκα οδηγίες στο ίντερνετ,υπάρχουν πολλές).Του κόλλησα ένα αυτοκόλλητο μαυροπίνακα  και πάνω έγραψα το όνομα και την ημερομηνία της βάφτισης.Το γέμισα με μαρσμάλλοους και κουφετάκια και το αποτέλεσμα ήταν φανταστικό!Παιδιά και γονείς ξετρελάθηκαν...και μένει και το βαζάκι μετά....

Την ιδέα την είδα από εδώ και έκανα μόνη μου κάποιες παραλλαγές.Θα πρότεινα για όποιον έχει χρόνο για ψάξιμο(εγώ δεν είχα...) να ψάξει και να βρει πλαστικά βαζάκια,γιατί ένα φόβο μη σπάσουν από τα παιδιά τον είχα για να πω την αλήθεια.Όπως και να'χει και τα γυάλινα ήταν σούπερ!
Αυτά για την ώρα,σε επόμενες αναρτήσεις θα ανεβασω κι άλλες φωτογραφίες σχετικά με το θέμα!
Τα φιλιά μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου