Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Δωράκια για πάρτι με θέμα τους Δεινόσαυρους

       Ένα από τα πράγματα που προσέχω στα πάρτυ των παιδιών μου είναι τα δωράκια που θα πάρουν τα παιδιά φεύγοντας.Φροντίζω να είναι πάντα πρωτότυπα και εντυπωσιακά,όπως αυτά ή αυτά και άλλα που δεν τα έχω φωτογραφίσει,γιατί,όπως έχω ξαναπεί δεν το έχω καθόλου με τη φωτογραφία.
Θα μου πεις πολυτέλεια?Τσάμπα έξοδο?Δεν είναι απαραίτητο να πάρουν κάτι φεύγοντας?Ναι,δε διαφωνώ, αλλά προσωπικά μου αρέσει να δημιουργώ όμορφα μικρά ενθύμια για να μείνει το πάρτι του παιδιού μου αξέχαστο.
       Φέτος στα γενέθλια του γιου μου που έφτασε 5 (!!!) χρόνων-σοκ!-το θέμα μας είναι οι δεινόσαυροι που του αρέσουν πολύ και αποφάσισα,μετά από πολύ ψάξιμο στο ίντερνετ,να δώσω αυτά τα δωράκια στα παιδιά:
Κάθε σακουλάκι περιέχει μια φιγούρα δεινόσαυρου,ένα πινέλο και έναν μεγεθυντικό 
φακό για να νιώσουν τα παιδιά επιστήμονες παλαιοντολόγοι!Η κανονική ιδέα ήταν να υπάρχει και άμμος μαζί και με το πινέλο και το φακό τα παιδιά να κάνουν ανασκαφή και να ανακαλύψουν το δεινόσαυρο,απλώς εγώ το απλοποίησα λίγο με  βάση τα μέσα (και τα χρήματα) που είχα.
Όπως και με κάθε ιδέα που υλοποιώ,είμαι και τώρα ενθουσιασμένη με αυτήν εδώ την ιδέα!Ναι,δεν είναι δική μου αλλά μου βγήκε πολύ όμορφη και πιστεύω θα αρέσει στα παιδιά!Πάντως τα δικά μου ξετρελάθηκαν με τους μεγεθυντικούς φακούς και παρατηρούσαν τα πάντα φωνάζοντας πως είναι ντετέκτιβ!!
Χρόνια πολλά στο αγόρι μου!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου