Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Ανάρτηση πρώτη

Έχω κολλήσει το μικρόβιο της δημιουργίας από πολύ παλιά και δε φεύγει από μέσα μου με τίποτα।Τωωωωωώρα, μετά την ανακάλυψη του κόσμου των μπλογκς, τώρα όχι μόνο δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκολλήσω αλλά έχω κολλήσει και δεύτερο μικρόβιο,αυτό του ψώνιου να δημοσιεύω και αυτά που φτιαχνω να τα βλέπει ο κόσμος!!!!Βέεεεεεεβαια,να τα δείτε αυτά που φτιάχνω,να μην τα δείτε?Να δείτε και ΠΩΣ τα φτιάχνω,να μαθαίνετε βρε.......,να σας δείχνω από που "κλέβω" τις ιδέες μου,από που εμπνέομαι και πολλά άλλα!! Είμαι ακόμα σε νηπιακό στάδιο σε ότι αφορά τις χειροτεχνίες και τις δημιουργίες,αλλά έτσι κι αλλιώς σε αυτό τον κόσμο,τον καλλιτεχνικό και δημιουργικό ας τον πω πάντα θα υπάρχει κάτι,μια τεχνική που δεν τη ξέρεις,πάντα μαθαίνεις όσο προχωράς και εξελίσσεσαι,πότε δεν τα έχεις μάθει όλα,ποτέ।Στον κόσμο του ίντερνετ και των μπλογκς,βέβαια,είμαι σε βρεφικό στάδιο,κοινώς ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΜΟΥ,αλλά που θα πάει,θα το μάθω κι αυτό,φτάνει που υπάρχει το ψώνιο!!Ξεκινώ,λοιπόν,με την πρώτη μου ανάρτηση (αν τα καταφέρω να ανεβάσω τις φωτογραφίες-θα δείξει!)και καλως ήρθα και καλώς με βρήκατε και καλώς σας βρήκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου