Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Πως να φτιάξετε χρωματιστά σουβερ






Θα χρειαστούμε: παλιά σουβέρ( εγω χρησιμοποίησα κάποια από φελλό που είχα χρησιμοποιημένα),τρια χρώματα ακρυλικά,βερνίκι ή κόλλα ατλακόλ για το τέλος।Αυτά! Ξεκινάμε!Τα σουβέρ που είχα εγώ ήταν αυτά....


Βάφουμε στην αρχή με άσπρο χρώμα,για να δώσουμε μια βάση....

Και τα σουβέρ μας γίνονται κάπως έτσι......

Και εδώ αρχίζει το βάψιμο!Αρχικά ένα χρώμα μόνο για φόντο και γίνονται κάπως έτσι...

Και στη συνέχεια,τα υπόλοιπα χρώματα με μεγάλες και ακανόνιστες βουρτσιές....

Στη συνέχεια,ζωγραφίζουμε σχεδιάκια επάνω,εγώ έκανα καρδούλες.......

Ομορφαίνουμε το περίγραμμά τους,τα αφήνουμε να στεγνώσουν και στη συνέχεια τα περνάμε με βερνίκι,εγώ δεν είχα και έτσι χρησιμοποίησα κόλλα ατλακόλ που όταν στεγνώνει γίνεται άχρωμη,κι έγιναν έτσι....


Αν και ήταν η πρώτη μου προσπάθεια,το αποτέλεσμα με ενθουσίασε!Μιλάμε ότι έκανα ΤΕΧΝΗ πάνω σε αυτά τα παλιά σουβέρ!Δοκιμάστε το και με άλλα χρώματα και σχέδια,θα μεταμορφώσετε τα παλιά σας σουβέρ και είναι και πολύ ωραία ιδέα για δώρα!
Την ιδέα την πήρα από εδώ (έκανα και κάποιες παραλλαγές βέβαια,όπως θα δείτε!
Υ।Γ। Ήταν η πρώτη ανάρτηση,σόρρυ για τυχόν λάθη και ατέλειες!Θα διορθωθώ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου