Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Χρόνια πολλά μανούλες!

         Φέτος είναι η 13η Γιορτή της Μητέρας που εγώ δεν θα ευχηθώ χρόνια πολλά στη δική μου μανούλα,που δε θα φτιάξω,δε θα αγοράσω δώρο ή λουλούδια για να της πάω.Είναι,από την άλλη,η τρίτη χρονιά που γιορτάζω εγώ σαν μανούλα,με τα δικά μου παιδιά, τους δύο ανεκτίμητους θησαυρούς μου.Πονάει πολύ να όταν δεν φωνάζεις πια τη λέξη μαμά,μόνο όποιος την έχει,όπως εγώ,χάσει μπορεί να καταλάβει το κενό που αφήνει η απώλειά της,αλλά πάλι όταν κάποιος κάνει δικά του παιδιά,ξέρει πως ακόμα κι αν την έχει χάσει,την κουβαλάει μέσα του,είναι εκεί,σε κάθε φιλί,κλάμα,γέλιο,αγκαλιά του δικού του παιδιού....
Ό,τι είμαι κι ό,τι ελπίζω πως θα γίνω το χρωστώ στη μητέρα μου.....
Δεν υπάρχει δώρο για τη σημερινή ημέρα πιο σπουδαίο από την ίδια τη μητρότητα,η ίδια η μητρότητα είναι ένα δώρο που το ανοίγεις κάθε μέρα,ένα δώρο που δεν τελειώνει ποτέ.
Χρόνια πολλά!

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου