Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Σουβέρ από φελλο με decoupage

Αν εξαιρέσουμε τις βαπτίσεις των παιδιών μου,οπού τα έδωσα όλα στις κατασκευές δε θυμάμαι,αλήθεια από πότε έχω να φτιάξω κάτι με τα χέρια μου ,να βάψω,να κόψω,να λερωθώ,να λερώσω.Με τα παιδιά μικρά στο σπίτι όλο αυτό είναι πολύ δύσκολο,αν προσθέσεις και την πολύωρη δουλειά μου,τότε είναι έως και αδύνατο κάποιες φορές.Σήμερα,όμως θα σας δείξω κάτι που έφτιαξα στον ελεύθερό μου χρόνο,τον λίγο που έχω όταν κάποιες φορές τα παιδιά λείπουν.Είχα ένα κομμάτι από φελλό και το έκοψα σε μικρά τετράγωνα κομμάτια με σκοπό να τα μεταμορφώσω σε σουβέρ για τα ποτήρια.
Με λίγο decoupage τα παραπάνω κομμάτια φελλού μεταμορφώθηκαν στα παρακάτω σουβέρ:
Ομορφούλικα!Θα τα ξαναφωτογραφίσω πιο καλά με το φως της ημέρας και θα ανεβάσω κι άλλες φωτογραφίες.Είναι πολύ ωραία η αίσθηση να δημιουργείς κάτι από το τίποτα.Νιώθω γεμάτη και χρήσιμη όταν συμβαίνει αυτό,τελευταία σπάνια,αλλά θα φροντίσω να γίνεται πιο συχνά.Ιδέες υπάρχουν! Σας φιλώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου