Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Ο γάμος της αδελφής μου και λίγος handmade στολισμός

Το περασμένο Σάββατο η αγαπημένη μου αδελφή παντρεύτηκε τον καλό της κι εγώ για να στολίσουμε το σπίτι και την αυλή έφτιαξα με τα χεράκια μου πολλά στολιδάκια για να ομορφύνουν το σκηνικό.
Αρχικά,πήρα αυτά τα πολύ άσχημα κεριά που βρήκα στο σπίτι της
...και τους έβαλα λινάτσα,κορδέλες,δαντέλες κι ό,τι άλλο βρήκα μπροστά μου και τα μεταμόρφωσα
Σαφώς καλύτερα,δε λέτε?
Στη συνέχεια,πήρα ό,τι γυάλινο βάζο υπήρχε στο σπίτι και του άλλαξα τα φώτα.Τα μικρότερα,από πάστα ελιάς,τα τύλιξα με κορδέλα,τους έβαλα και σύρμα και τα κρεμάσαμε σε δέντρα 
Τα μεγαλύτερα τα τύλιξα με λινάτσες,κορδέλες και δαντελένια χαρτάκια και στόλισαν μια γωνιά της αυλής

Μια αδιάφορη πιατέλα στολίστηκε με δαντελένια κορδέλα κι αυτή και γέμισε με κεριά και ένα βάζο,επίσης στολισμένο

Μια γλάστρα με ορτανσία μπήκε σε άσπρο κασπό και στόλισε την είσοδο
Εύχομαι στο αγαπημένο μου ζευγάρι όλη τη χαρά και την ευτυχία του κόσμου.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου