Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

decoupage σε τενεκεδάκι

Έχω ξαναγράψει πως το τενεκεδάκι είναι από τα αγαπημένα μου αντικείμενα και αποτελεί πάντα για μένα μια πρόκληση η ανακύκλωσή του.Σπάνια πετάω τενεκεδάκια που πέφτουν στα χέρια μου...και,καθώς έχω δύο παιδιά που έχουν πιεί άπειρο γάλα κι έχουν φάει άπειρες κρέμες,καταλαβαίνετε πως έχω τα άπειρα τενεκεδάκια στη συλλογή μου.Εκτός από το να τα τυλίξω με χαρτί,όπως είχα δείξει σε παλιότερες αναρτήσεις μου,αυτή τη φορά δοκίμασα να τα μεταμορφώσω με τη μέθοδο του ντεκουπάζ,το οποίο και λατρεύω απίστευτα!
Αφού,λοιπόν,προμηθεύτηκα μια μπογιά που βάφει μέταλλο(για άλλη δουλειά το πήρα,αλλά μου ταίριαξε και εδώ,δεν ξέρω καν αν το απλό πλαστικό χρώμα βάφει πάνω σε τενεκέ θα σας γελάσω...),τα έβαψα πρώτα πρώτα άσπρα.
Στη συνέχεια,εφάρμοσα τη μέθοδο decoupage με μια πανέμορφη χαρτοπετσέτα με ρομαντικό σχεδιάκι και τα έβαψα με ένα ωραίο ροζουλί χρωματάκι,το οποίο έφτιαξα με λίγες σταγόνες κόκκινου χρώματος ζαχαροπλαστικής σε άσπρο ακρυλικό χρώμα.
Πόσο,μα πόσο όμορφο έγινε!Δε συμφωνείτε?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου