Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Στολίζω σαγιονάρες!

Πρόκειται και επισήμως για το καινούριο μου χόμπυ!Πολλά θενκς και γκράτσιας στην καλή μου αδελφούλα που ήρθε και (στην κυριολεξία) μου πέταξε τρια ζευγάρια σαγιονάρες και ένα ζευγάρι πέδιλα και μου είπε:Πάρτα και στόλισέ τα όπως μπορείς,ξέρεις εσύ τι να τα κάνεις!!!-Εεεεε??Ξέρω εγώ τι να κάνω?Δεν έχω κάνει ποτέ μου,δεν ξέρω πως γίνεται...εεεε κι αν μου βγουν χάλια?Τι θα κάνω,άγχος,αγωνία,φάγωμα νυχιών,άσπρισμα μαλλιών,αυπνία το βράδυ,άστα να μην στα πολυλογώ.Πήγα κέντρο,στα χαντράδικα,ξόδεψα ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό σε υλικά και ένα εργαλειάκι που ανοίγει τρύπες στις ζώνες,κορδέλες έχω μπόλικες στη συλλογή μου και ξεκίνησα.....
Ω μα τι θαύμα!Σαν έτοιμη από καιρό....σαν να μην ήταν η πρώτη μου απόπειρα!!!!Ω μα τι φανταστικό αποτέλεσμα!!Και τι πανεύκολο,ούτε κόλλες,ούτε τίποτα,για μένα μια crafter τεμπέλα που πάντα ψάχνω την ευκολία στην κατασκευή μου και δε μ'αρέσει να παιδεύομαι,ξετρελάθηκα,θέλω να φτιάξω κι άλλες πολλές...φέρτε μου σαγιονάρες να στολίζω!!!
Την επόμενη που θα φτιάξω,μπορεί,ίσως...δεν ξέρω, μπορεί και να στη δείξω με tutorial....
θα δούμε,αν έχει κέφια ο φωτογράφος.....
Υ.Γ. Έστειλα πολλά θενκς και γκράτσιας στην αδελφούλα μου,δεν έστειλα?Για το challenge και την έμπνευση κι επειδή πίστεψε σε μένα και με αυτό τον τρόπο ανέβασε τη δημιουργικότητά μου στα ύψη!!Σ'αγαπώ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου